Μενού
Το Καλάθι σας

Πολιτική Επιστροφών

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το Paradosiakaorgana δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Tο ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Tο προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. Απ. Λιανικής).

Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει απαραιτήτως να προηγηθεί συνεννόηση με το Paradosiakaorgana.

Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για τις παρακάτω περιπτώσεις:

α) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και εφ’οσον αλλάξατε γνώμη για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε με την απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο / δελτίο αποστολής και με την πλήρη συσκευασία να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για αγορά από το ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημά μας. Μετά το πέρας των 14 ημερών διατηρείτε τα δικαιώματα που σας παρέχει η εγγύηση του προϊόντος.

β) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Paradosiakaorgana πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)

γ) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα στη λειτουργία ή ποιότητα του προϊόντος το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Paradosiakaorgana.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του ή να ζητηθεί η αντικατάστασή του.

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής οι παρακάτω περιπτώσεις:

1) Προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά και απουσιάζει ή έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. (Σε ειδικές περιπτώσεις μπορούν κάποια απ’ αυτά τα προϊόντα να επιστραφούν ως ελαφρώς μεταχειρισμένα (B-Stock) και να επιστραφεί στον πελάτη ποσό μικρότερο της αρχικής αξίας τους, πάντα αφού προηγηθεί επικοινωνία και συμφωνία μεταξύ Paradosiakaorgana και αγοραστή)

2) Προϊόντα που δε συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη / τιμολόγιο)

3) Προϊόντα που ο σειριακός αριθμός τους δε συμφωνεί με τους σειριακούς αριθμούς του αρχείου πωλήσεων του Paradosiakaorgana

4) Προϊόντα που υπόκεινται σε φθορά χρήσης, όπως πχ χορδές, πένες, μπαγκέτες, ρετσίνια, κλπ.

5) Βιβλία.

6) Προϊόντα που υπόκεινται σε κανόνες υγιεινής όπως: Πνευστά μουσικά όργανα, αναλώσιμα πνευστών όπως καλαμάκια, επιστόμια κλπ.

7) Προϊόντα που έχουν πωληθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας ή / και έχει γίνει οποιαδήποτε μετατροπή από το τμήμα Service του Paradosiakaorgana κατ’ απαίτηση του πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής το προϊόν πρωτίστως θα ελέγχεται λεπτομερώς από το τμήμα επιστροφών του Paradosiakaorgana και αφού πληρεί τους όρους επιστροφής θα εγκρίνεται η επιστροφή της αξίας του ή αντικατάστασή του.

Κόστος μεταφορικών σε περιπτώσεις επιστροφών:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό το Paradosiakaorgana επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.

- Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει λάθος προϊόν με υπαιτιότητα δικής μας, το Paradosiakaorgana επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.

- Στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη ενώ το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, ο αγοραστής επιβαρύνεται το κόστος της μεταφοράς. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν με κάποια μεταφορική courier της επιλογής του (εκτός ταχυδρομείων ΕΛΤΑ) και με δική του χρέωση (εκτός εάν πρόκειται για βαρύ και ογκώδες προϊόν που δεν είναι εφικτό να επιστραφεί με courier οπότε η επιστροφή γινεται κατόπιν συννενόησης).
Η επιστροφή γίνεται με χρέωση του πελάτη και το προϊόν αφού παραδοθεί στο χώρο μας και ελεγχθεί θα γίνει η αντικατάστασή του ή επιστροφή χρημάτων αφού παρακρατηθούν τα έξοδα μεταφοράς κατά την αρχική πώληση των προϊόντων.